pühapäev, 25. september 2011

Sokiloom

Ma olen kala ja mul on väike kala. No millise sokilooma sa ikka teed, kui sul on pooleks kalapere:D Ikka kala! Ega ma muidu poleks küll hakanud tegema, kui Ülikool seda ei nõuaks. Mis mul selleks vaja läks? Sokki, fliisi, niite, nõela, kääre, täitematerjali, nööpe silmadeks.

Öösel õmblesin nööbid silmadeks ja tegin valmis küljeuimed, seljauime ja saba ning siis otsustasin, et uni on:) Ei tea, miks see uni niimoodi järsku murrab, kuigi kell oli alles 00.10.

Hommikul ei andnud süda rahu ja pidin kohe valmis tegema, sest tundus teine selline ilusakene. Eriti meeldib mulle valge ja oranži sobivus. Aitäh Leale fliisitüki eest! Ennem, kui jõudsin hommikukohvi ära juua, oli kalakene valmis. Ja selline ta sai.

Ja nüüd mõtlen siin parasjagu, et tegelikult saab väga lihtsate vahenditega ja väikese ajakuluga teha valmis vahva looma näiteks oma lapsele, kingiks kellegi teise lapsele. Vaja on ainult natukene pealehakkamist ja ideed. Sebastian arvas küll, et tema võtaks selle kala nüüd endale, aga ma pidin teda kurvastama - ennem ei saa, kui oktoobri õppesessioon on läbi ja õppejõud meie kala ära näinud. Taibukas laps arvas muidugi, et see aeg on ootajale liiga pikk - teisest sokist saab ju ka teha:)

Nii et - jõudu tööle nobenäpud! Isetehtud loomake teeb lapsele alati rõõmu!

5 kommentaari:

  1. oluline, et ei oleks värkelt pikalt kantud sokk . . .

    VastaKustuta
  2. aga tegel jumala äge !

    VastaKustuta
  3. Dauno, vaata hoolega, mul on tutnoi sokk:) Nüüd olen ise paljajalu:D

    VastaKustuta
  4. Nii äge sokikala :) Küll sa ikka jõuad palju!

    VastaKustuta
  5. Aitäh Kadri! Kindlasti tead seda ütlust, et kes palju teeb, see palju jõuab!

    VastaKustuta