teisipäev, 4. oktoober 2011

Nõukaaegne vahvlimasin

Ma tegelikult ei pretendeeri kokandusblogide hulka, sest see pole see, mida ma tahan, aga ühte retsepti tahan teiega küll jagada. Kõik, kellel on olemas nõukaaegne vahvlimasin,


siis kirjutage üles:

2 muna
110 g suhkrut
250 g jahu
500 ml piima
100 g margariini
20 g vaniljesuhkrut

Sulata margariin ja sega kõik muud ained kokku. Täiesti lihtne, kuid õudsalt head krõbedad vahvlid. Mina eelistan antud ainete kokkusegamisel sellist järjekorda: munad suhkrutega ühtlaseks vispeldada ja siis hakkan vaheldumisi lisama jahu ja piima, kuni mõlemad on otsas. Viimasena lisan sulatatud margariini. Taigen maitseb ka väga hästi:D Kui Liisu ja Kata külas juhtuvad olema, siis tasub taignakaussi hoolega valvata:D


Ega rohkem midagi polegi. Nüüd peab ootama natuke aega, et masin kuumaks läheks ja võibki küpsetama hakata. Aga ettevaatust! Nad lendavad nendele vahvlitele koheselt peale nagu harakaparv ja kui sa ei taha viljeleda sellist küpsetamist, et koguaeg on kandik tühi, pead hakkama ähvardama. Näiteks: Kallan taigna kraanikausist alla, kui vahvlitest eemale ei hoia! Või: Hakkad ise küpsetama!
Lõpuks, kui kõik on valmis, võid rõõmsal häälel hüüda:" Kõik võivad nüüd vahvleid süüa!" Ja siis meenub - oot, veel ei saa, ma tahan pildistada ka:D
PS. Mina ostsin enda nõukaaegse masina osta.ee-st umbes aasta tagasi. Igatahes, kui te kuskil näete müügil, siis tasub endale soetada - teie lapsed rõõmustavad!

3 kommentaari:

  1. Ojaa - sellest masinast tulevad maailma parimad vahvlid - olen ise pubekana maal neid hulgim küpsetanud :P Peakski maal masina üles otsima ja linna tassima :D

    VastaKustuta
  2. Kadri, muidugi otsi masin üles. Väike Kaarel hüppab rõõmust lakke:P

    Kadri:) sinu vahvlipilti olen elus ühe korra juba ilastanud:P

    VastaKustuta
  3. Nõukaaegne vahvlimasin on üle kõige, tänapäevased jäävad pikalt-pikalt alla :)

    VastaKustuta