esmaspäev, 19. detsember 2011

Vaba päev

Tõused pühapäeva hommikul ja tead, et lõpuks ometi on saabunud üks vaba päev, mil saad ära teha kõik selle, mida töö- ja ülikoolipäevadel teha ei saanud. Mis see kõik võiks olla? Puhtusefriik teeb korda oma kodu, triigib ära pesud, teeb midagi head süüa, täidab Aloisile antud lubaduse, valmistab lindude maskid (jõulunäidendi jaoks), valmistab ette järgmise päeva tunnid, teeb valmis uue laari piparkoogitaigent... Selline ilus, kodune ja pisut tegus pühapäev. Aga võta näpust!


Sebastianil olid teised plaanid sellele pühapäevale sätitud ja tema ümberrääkimine on sama hea, kui paluda järjekindlalt kasvõi põlvili triikrauda, et ta võtaks end kokku ja triigiks pesud ära. Ei midagi. Mitte midagi. Sebastian oli juba eelmisel päeval nõuks võtnud, et tema tahab rekka kokku panna ja selleks, et seda teha, oli vaja kõik vajalikud jupid üles otsida. Väga palju see tegevus aega ei võtnudki... Ainult nats üle kolme tunni:D


Lõpptulemuse kokkupanekuks kulus tal neli tundi. Ma ütlen ausalt, et mõnikord on see LEGO mulle täitsa jäle, sest kui te nüüd hoolega esimest fotot vaatate, siis see pesuhunnik seal diivani peal on ikka veel sealsamas diivani peal. Ja kui keegi need rekkajupid veel teiste legodega kunagi kokku paneb, siis see keegi saab näha, kuidas ma hüsteeriahoo saan:D

Uus "pisividin" on tal ka, mille ta ise endale ostis, oma isikliku raha eest. 

 Foto autor: Sebastian Erik

Ilmselgelt on see LEGO talle liiga "titekas", aga see ei vähenda tema rõõmu selle Matu üle. Vanuseliselt peaks see konkreetne hunnik klotse olema 7-12aastaste jagu. Sobib 5aastasele ka:)

Natuke koolijuttu ka, st tööjuttu. Ma nimelt tegin I ja II klassiga reedel piparkooke. IV klassi Alondra aitas ka. Minu vaimustus aina süveneb. Ma ütlen ausalt, et ma olen vaieldamatult õigel ajal õiges kohas. Küll mul on hea meel, et ma sellel suvehommikul otsustasin, et õpin õpsiks:D


Foto on kahjuks tehtud telefoniga, sest ma olin sel päeval nagu koormakandja eesel ja ma lihtsalt ei viitsinud fotokat kaasa vedada, aga tagantjärgi tarkus on see, et oleksin pidanud vedema ja annan lubaduse, et ma enam kunagi nii laisk pole.  Igatahes Timo, Rait, Madis, Gregor ja Alondra olid kõik pealaest jalatallani jahused, kuid rõõmsad:) Ja lõhnasid nagu... Nagu oleksid nad piparkooke teinud.

Kiire nädal... Veerandi lõpp, sess hakkab tulema, jõuluettevalmistused... Teha on veel palju, kuid ma ei muretse. Kolmapäeva öösel saabub Arvo ja peatub meie juures rohkem kui kaks nädalat. PUHKUS!!!!!

7 kommentaari:

  1. Alois ja Alondra - need on väga tuttavad nimed :D väiked sugulased mul :)tervita neid minu poolt, kui nad mind mäletavad...
    Gerli :)

    VastaKustuta
  2. Ennike...see pesuhunik on kordi väiksem kui minu igapäevane hunnik...ma ei tea, kust need tulevad :D
    Gerli

    VastaKustuta
  3. Gerli, annan tervitused edasi!

    Ja pesuhunnik muudkui kasvab:D Täna ka pihta ei saanud..

    VastaKustuta
  4. Tühja sellest pesuhunnikust! :) Tähtis on lastega veedetud aeg. (Ütles see, kes on 3 päeva järjest suurpuhastust teinud ja homme plaanib sama edasi teha :D)...

    Aga lastega on tore - tegin ka kunagi oma esimese klassi plikadega piparkooke. Ainult et mul oli neid korraga 23. Kuulasid sõna ja koogid said valmis. Glasuuritud ka :) Ja siis ära söödud... Kõik jäid ellu :)

    VastaKustuta
  5. Mul tegelikult oleks ka pidanud olema I klassis kaks tüdrukut, kuid nad olid haiged. Seega, kodus, tööl ja puhkehetkel ikka poistega:D
    Aga kui sul seal kõik kenasti korda saab, siis... Ma elan Märjamaal:D

    VastaKustuta
  6. Aaa - kutsud külla? ;) Muide - sama siin - kodus ja puhkehetkel ikka poistega :) Tööl ei käi :D

    Aga tahtsin tegelikult veel öelda - naudi puhkust! :P Ja pärast tule kirjuta meile kõigest! Ilusat jõuluaega!

    VastaKustuta
  7. Kadri, siis te olete Sebastianiga ühesugused lagastajad:D

    Ja tänud! Me kõik ootame väga seda koosolemise aega.

    VastaKustuta