reede, 30. märts 2012

Emalikumad tegevused

Puldiga ja mootoriga ekskavaatorid  mulle ei meeldi:D
Seepärast tegelen mina hoopis lõbusamate asjadega. Nagu näiteks jänese meisterdamisega. Ma mõtlesin, et pean vahepeal Sebastianiga midagi muud peale tähtede meisterdama, muidu talle võib jääda mulje, et meisterdamine = tähed. Ei ole ikka nii küll. Kuna praegu on pajutibud kõige mõnusamas olekus, siis tuli seda loomulikult ära kasutada. 


Robin kahjuks ei saanud meiega seda tööd kaasa teha, sest temal on pajutibude vastu allergia ja ta ütles, et hoidke heaga eemale temast sellise paha asjaga. Me siis kasutasime meisterdamiseks seda aega, kui Robinit kodus polnud. Tegelikult peaks tal allergiline reaktsioon tekkima siiski ainult siis, kui paju õitseb, aga me ei hakanud riskima. Sebastianile meeldis see töö väga. Ta ütles, et nii mõnus pehme ja muidugi meeldib talle väga liimida. Mul oli muidugi natuke pahatahtlik plaan ka sealjuures - ma tahtsin nii väga teda kasvõi korraks sellest legokopa maailmast välja tuua. Mul on tunne, et ta hetkel ainult sellest mõtleb ja räägibki.


Sebastiani jänes
Ma tegin täna koolis ka lastega analooge. I ja II klass tegid puu, millele kleepisid pajutibusid ja III klass tegi jäneseid. Olenemata vanusest meeldis see tegevus kõigile. Järeldus - tasub teinekordki teha. VI klassi poisid ütlesid ka, et nii äge töö (just see jänese oma) - ma ise ei oleks arvanud, et neile võiks see meeldida, sest neile ei meeldi peaaegu mitte kunagi mitte midagi:D


Seega, marss õue, kellel just ei ole allergiat ja tibusid tooma, sest vanus pole oluline - kõigile meeldib pajutibusid liimida.

5 kommentaari:

  1. Me oleme peaaegu igal aastal seda jänest teinud ja ikka meeldib. Ei tea, mis lastel nende pehmete siledate pajutibudega on:D?

    Kristine

    VastaKustuta
  2. No jah, eks ma näpin ise ka neid väga hea meelega:D Nii pehmed ja mõnusad ja kevadised. Kevad on muidugi petlik, sest täna hommikul ol iauto peal umbes 7 cm lund. Valin iga kell tibud:D
    Ja tervitusi teile!

    VastaKustuta
  3. Kahjuks pole meil neid tibusid kuskilt võtta :( ... ja ma ei tea, kuidas need Sebastianile sobiksid, sest siin avaldus tal allergia siin kasvavate mändide õietolmu vastu :(
    Teile aga mõnusat meisterdamist ... panen kõik kõrva taha ja kunagi meisterdame ise ka :)
    Gerli

    VastaKustuta
  4. Ma võin Sulle saata tibusid:)Aga allergiad on jubedad, ma tean, millest Sa räägid kahjuks.
    Olge siis ikka tublid seal kaugel:)

    VastaKustuta
  5. Ma ootan järgmist aastat :D Praegu sööks poiss tõenäoliselt kõik tibud ära... Aga sa oled tubli!

    VastaKustuta