laupäev, 19. mai 2012

Arvo oli hoos

Jajah... Ma olen seda juba kuulnud, kui õnnelik proua ma olen, et ma ei pea kodutöid tegema, kui mees kodus käib. Muidugi olen õnnelik:) Ma toon vabanduseks selle, et ma ju ülejäänud aja pean saama kõigega üksi hakkama - kodu (kodu alla käib oi kui palju asju), ülikool, töö, lapsed, nüüd ka igasugu taimed jne. Ja olgu selle pesu pesemise ja kodu koristamisega, kuidas parasjagu on, süüa ma küll nendel päevadel ei tee, kui mees kodus on. Halekoom on ainult see, et Seebu kipub nurisema, et kui iss kodus on, siis tal pole midagi süüa. See on mudiugi ilmselge liialdus, sest kui menüüs on midagi sellist, mida me teame, et ta kindlasti ei söö, siis ta saab suitsuvorsti kastet ja no sellest ei ütle ta kunagi ära. Nagu ka maasikatest. 
Ma muidu retsepte ei jaga, kuna ma pole siin mingi toidublogija, vaid niisama lobiseja, aga ma vahest teen mõne erandi ja seda seetõttu, et mõni asi on lihtsalt nii hea, et soovitan proovida nendelgi, kes vahest siia blogisse satuvad. 
Jamie Oliveri ainetel tegi ta hakk-kebabe pistaatsiapähklitega. Ma ei viitsi hakata retsepti ümber kirjutama, kuigi see kõik on Arvo isklikus "Jamie kodus" kokaramatus kirjas, aga ma panen youtube lingi. 


Igatahes - ma soovitan soojalt. Nende söögile, kes on väga valivad, jätke muidugi kõik tähtsad koostisosad lisamata, nagu pistaatisapähklid, tsilli jne ja saate lihtsalt umbes-täpselt kotletitaignast lihavardad, aga kes ei vali, katsetage julgelt. Tunnistan ausalt, et me seda salati ei söönud, sest ma olen hetkel sõltuvuses ühest punase sibula ja värske kurgi salatist, kuid neid lihavardaid ma tahan küll veel saada. Lihtsamalt saab antud toitu teha valmishakklihast ja sellisel juhul on see kõik juba täiesti köki-möki. Eriti, kui meeldib süüa teha.


Aga üht ma ütlen küll - ma olen hea toidu nimel paljugi nõus üle elama, kuid toas ja kaminas tegi ta küll esimest ja viimast korda süüa:D Absoluutselt kindlasti grillib ta neid vardaid järgmine kord õues või ahju grillirežiimiga. Veel paar tundi hiljem oli meil kodus selline lõhn nagu me elaks kebabiputkas:D

4 kommentaari:

  1. Ihii :) Äge ju kui mees süüa teeb. Ma enda oma olen ka päris palju juba välja koolitanud - oskab juba kartuleid praadida ja mune keeta. Koogi oskab ka taimeri peale õigel ajal välja võtta :) Aga kaminas grillima hakata pole mul mõttesegi tulnud :D

    VastaKustuta
  2. Muuseas, kuidas su taimed edenevad?

    Kristine

    VastaKustuta
  3. Kadri: Minu mees teeb palju ja hästi süüa... Kui me suitsetamise maha jätsime, siis keskendusin mina kookidele ja tema igasugu sooalsele asjale. Me täiendame teineteist:)

    Kristine: oot, oot...see postitus on kohe-kohe tulemas:D

    VastaKustuta
  4. See ongi nii tore, et täiendate teineteist :) Seda, et ta hästi süüa teeb, olen ma siit blogist juba lugenud :) Taimedest loen hea meelega, pealegi juba ammu huvitab, mida Sebastian siis valis endale peenrasse :P

    VastaKustuta