kolmapäev, 29. august 2012

Muumid

Varbola Lasteaed-Algkoolis vahetati eelmisel talvel kogu küttesüsteem välja. Vist. No igatahes midagi sellist seal tehti terve talv otsa. Muudkui koliti ja pakiti ja koristati. Kõik sai igatahes valmis, kuid sellega seoses tekkis mõningaid kolekohti seintel. Ma vähemasti loodan, et see kolekoht just selle asja käigus tekkis, millest ma täna räägin. Kui ei tekkinud, siis ega sellest ka miskit hullu pole. Põhiline on see, et koht oli kole ja sellega tuli miskit ette võtta. Varakevadel ma juba korra üritasin, aga kõik, mis ma sinna seinale tegin, koorus maha. Täna üritasin uuesti ja seekord edukalt.

Üks kolekoht on likvideeritud:)


Olgu siinkohal ausalt tunnistatud, et spikerdasin DVD karbi kaanepildi pealt. Tegelikult peaks mulle olema lapsepõlvest peale selgeks saanud, et seintele ei joonistata! Aga ma vabandan end välja. Ma ei joonistanud, ma maalisin:D

Aitäh Lyle ja Anule moraalse toe eest!

2 kommentaari:

  1. Oh saa! Nii nummid :) Mulle küll nii head kätt pole antud. Pliiatsi võtan kätte vaid kirjutamiseks :D

    VastaKustuta
  2. Algaja värk. Ma pole ka varem sellist asja teinud, aga lõpptulemus on suht ok. Väikselt joonistada/maalida meeldib mulle küll:)

    VastaKustuta