neljapäev, 13. september 2012

3 EAP-d ja kodutööd

Üliõpilane on kord juba selline asjapulk, et ta tahaks saada kõik EAP-d lihtsa vaevaga kätte. No niimoodi, siuh lipsti ja valmis. Õppejõud aga on kord juba sellised, et nad tahaksid võtta sellest vaesest üliõpilasest kõik, mis vähegi võtta annaks. Mõni veel ütleb, et no mis see siis ära ei ole - paar tundi intensiivset tööd. Kaugõppe tudeng aga on tavaliselt peale ülikooli varustatud veel töö ja perega. Mõned hobid on ka justkui varajasest nooruspõlvest külge jäänud, aga küllap ülikoolis käimise ajal need soiku jäävad:D 
Üks selline tore aine, mis võttis kõik ja vastu saad ainult mittehindelise "Arvestatud" oli meil selline aine nagu "Joonistamine ja maalimine". Andke andeks, kui ma kedagi solvan, aga mul on tunne, et Juta ei anna endale päris aru, mida ta meist saada tahab. PS. enamus meist ei ole iial kunstikoolis käinud ega ka muudmoodi kunstiga kokku puutunud. 
Mina ei ole ka mitte kunagi kunstikoolis käinud, aga mul oli tugev kunstiõpetaja koolis. Kui ma olin mässumeelne pubekas, siis see kunstiõps käis mulle sajaga närvidele oma nõudmistega, aga täna ma olen talle tänulik. 


Arvate, et ma olen rahul ka tehtud tööga või? Kus ma siis olen... Mind ajab marru, et õppejõud nõuab, aga üldse ei õpeta. Ma saan aru jah, et kaugõppes õppiv tudeng peab suurema osa asjast ise endale selgeks tegema, aga no kuidas sa teed, kui ei oska teha. Osadest tööülesannetest ei saanud arugi, pidime mitu korda üle küsima ja siis veel üksteise käest ka küsima:D Hea osa on muidugi see, et nüüd ma oskan UFOsid joonistada (vaata autoportreesid:D)


Muidugi on need ebatäiuslikud tööd, aga paremini ma ei oska. Sebastian tuli elutoast kööki ja ütles:"Issand, mida sa teinud oled? Ilusad seinad mingeid käkerdisi täis toppinud!" Oskad veel midagi selle peale kosta? Ei oska jah. Mina ka ei oska. 
Täna ma ei tea isegi seda, kas saan arvestatud. Kui ei saa, siis teadaolevad ja näiteks facebooke sõprade nimekirjas eksisteerivad endised ja praegused kunstikooli õpilased hoidke alt. Ja nüüd ma reedan teile selle ka, et antud kursus toimus käsitöö ja kodunduse õpetaja õpingute raames. Mis on sel kõigel sellega pistmist - ei mina tea, aga ega vaielda pole ka mõtet.
Mees, ära muretse, seinad on jälle ilusad ja ilma käkerdisteta:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar