neljapäev, 20. märts 2014

Sebastiani sünnipäev

Ärkasin täna hommikul kell kuus. Mitte selle pärast, et mulle jubedalt meeldib "öösel" üles tõusta, vaid ikka selle pärast, et mul oli üks plaan.
Täna on nimelt Sebastiani sünnipäev :) ja ta on nüüd kaheksa-aastane poisiklutt. Mõtlete, et see on mingi lihtne vanus või? Ei ole! Oled kaheksane ja Sinu ümber on nii palju inimesi, kellel on Sinuga seoses omad ootused. Keegi ootab, et hoiad pliiatsit õigesti, keegi ootab, et Sa oskad lugeda, keegi ootab, et Sa käitud alati viksilt ja viisakalt, keegi ootab, et Sa oskaksid probleeme lahendada sõnadega, mitte rusikatega. keegi ootab, et Sa ei pirtsuta toiduga, keegi ootab, et Sa ei mängiks toas jalgpalli, keegi ootab...

Mina olen aru saanud, et Sebastiani puhul võib oodata nii palju kui tahad, temal tuleb ikka kõik just siis, kui TEMA selleks valmis on ja mitte hetkegi varem.  Ainuke asi, mis igal aastal ühel kindlal ajal tuleb, on sünnipäev :) 


 Ja mina ärkasingi kell kuus, et teha Sebastianile tema lemmikuid Nami-Nami kaneelirulle, neid Seebu lemmikuid ja ainsaid küpsetisi, mida ta sööb. Seda polegi varem juhtunud meie kodus, et kell kaheksa hommikul on kodu kaneelisaiade lõhna täis. Oi, ta oli õnnelik! Ja just seda ma talle soovingi.... 

Et ta oleks õnnelik :) See on minu ootus temale, sest kõik ülejäänu tuleb naguniigi. Siis, kui Sebastian on valmis :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar