esmaspäev, 16. november 2015

Heategevusprojekt "Kohila valla elanikele jõulurõõmu"

Kreete Eifel veab Kohila vallas projekti, millega tahetakse jõulurõõmu viia nendesse peredesse, kus toimetulek majanduslikult on raskendatud. Eelmine aasta ta vedas sama projekti ja jõulurõõmu said kõik need pered, kellele rõõmu plaaniti valmistada. Mina olin ka jõulurõõmu tooja kolmele lapsele. 

Kreetel on tihe koostöö antud valla sotsiaaltöötajaga ja nii ongi sel aastal taas nimekirjas kakskümmend peret, kus kasvamas erinevas vanuses lapsed, kuid valdavalt siiski alla kümneaastased ja kellele oleks vaja jõulurõõmu valmistada. Igaüks sai ise valida, kellele ja mida ta kingikotti soovib panna. Mina valisin endale pere number kolm, kus kasvamas kaks väikest tüdrukutirtsu, 3- ja 6aastane (täpselt nii palju ongi taustainfot). Teadsin kohe, et teen mänguasjad, sest nii väikestele lastele toovad ikka lelud rõõmu silmadesse. Kuigi jah, ega ma tegelikult ju ei tea, mille üle üks pisike tüdruk rõõmustada võiks, võin toetuda vaid enda isiklikule kogemusele ja sisetundele. 

Nii heegeldasingi kaks kassi ja tegin neile ikka kleidid ka. Mulle tundub, et niimoodi on kuidagi õigem... 


Ma loodan, et tirtsudel on hea meel :) Mu oma meespere on küll igast uuest loomast, mida ma valmis heegeldan, suures vaimustuses. Kiidusõnu tuleb nii palju, et piinlik hakkab. 

Siit aga üleskutse! Kui Sa oskad ja saad aidata, löö kampa. Facebookes on grupp "Kohila valla elanikele jõulurõõmu..." (huvitav, kuidas ma üldse Kohila vallaga seotuks sain?), tule gruppi ja aita ka. Tööd on veel parasjagu palju teha (ehk isegi liiga palju) ja eriti oodatud on kõik  mänguasjameistrid. Erinevaid asseksuaare (põhiliselt mütsid ja sokid) on valminud mitmeid, kuid mänguasju napib.  Lapsele aga teeb rõõmu ikkagi kasvõi pisitilluke mänguasi. Ole julge ja paku enda abi :) Kreete rõõmustab kindlasti ja hiljem keegi pere. 

Aitame aitajal aidata!




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar