teisipäev, 27. september 2016

Pisividinaid suguvõsa väikestele inimestele

Olen viimasel nädalal palju mõelnud sellele, milline tähtsus on minu elus käsitööl ja olen sellega seoses tundnud erinevaid emotsioone. Enamus neist on siiski nukravõitu. Aga ega see ei tähenda, et ma enam käsitööd ei tee. Teen ikka! Koguaeg. Mulle on väga oluline kogu see protsess. Lõngast esemeni. Ja mitte ainult ese pole oluline, vaid ka kõik sinnajuurde mõeldud mõtted ja soovid.

Triin karjus ükspäev FB-s appi, sest tal oli poisile tuduriiete kotti vaja. Ütlesin küll, et õmblemine ei ole minu lemmik tegevus, aga ega ma "ei" ikka öelda ei suutnud. Seega oli vaja teha kott ja koti peale mingisugune asi, mille järgi laps oma koti ära tunneks. Tegin kõige lihtsama koti, mida üleüldse annab teha, et saaks siuh ja lipsti valmis, sest ega mul kuigi palju aega kodus õmblemiseks ei ole. Ja tunnistan ausalt - nagu hästi ei oska ka seda õmblemiseasja. Porina saatel ikka tegin valmis ja siis ütlesin Triinule, et selle mis-iganes-tuntava-asja võib ta ju ise sellele kotile õmmelda, tikkida, kleepida vms, aga Triin ütles, et tema ei oska ja kõik :) Ma siis pidin ikka ise ennast näpust tõmbama ja selle asja valmis tegema. Jäin heegeldamise juurde ja valmis selline lõbus ussike.


Selline see siis sai. Loodetavasti Chris Daniel näeb ilusaid unenägusid lasteaias :)

Tegin eelmine sügis suguvõsa pesamunadele Jakole ja Alissale sallid. Janel nimelt oli tookord soov just nimelt sellise salli järele, mida saaks kaela siduda. Mulle sidumise variant ei meeldinud ja nii tegingi sellised aasadega salli.d, sest ega Ailen tahtis ka kohe sellist saada, kui nägi salli Jako kaelas :) Seekord aga tahtis samasugust salli, aga suuremat, saada Ailen ja no ma ennetasin igasuguseid asju ning tegin Jakole ka kohe uue salli :)


Nüüd, kui need pisividinad on valmis, saan oma suurt tööd edasi teha. Mulle tegelikult ei meeldi, kui mul on mitu asja pooleli, aga mõnikord võib selline asi juhtuda. Ega sellest midagi hullu pole, aga mul tekib siis tunne, nagu ma oleksin mingisugune plähmerdis, kellel sada asja korraga käsil ja ühtegi neist korralikult tehtud ei saa. 

Käsitöö käib minu juurde. See ei oleks mina, kui ma ei kooks... Nii et - võtke või jätke :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar