teisipäev, 13. september 2016

Sebastianile uus kampsun

Ma ükskord kudusin Sebastianile ühe kampsuni, millest sai kiiresti tema lemmikriideese. Temaga on üldse nii, et kui talle mingisugune asi meeldima hakkab, siis jäägitult ja kui võimalik, siis tahab saada vastavalt kasvutempole pigem samasuguseid asju. Väiksemana oli tõeline tragöödia, kui oli vaja talvejope suurema vastu vahetada, sest ta tahtis täpselt samasugust, nagu oli vana, aga sellist polnud enam saada. Nii polegi midagi imestada, et alates neljandast eluaastast on tal ühte marki ja tegumoodi Nike tossud... Veel uurust jagub :)

Aga see kampsun. Eveli on üks vinge käsitööline ja ma olen tema loomingu õpetusi varemgi kasutanud, sest peale selle, et ta teeb väga ilusaid asju, oskab ta panna kirja ka äärmiselt selgesõnalisi õpetusi. Sebastiani lemmikkampsun hakkab väikseks jääma ja kui ma ääriveeri küsisin, et kas uue kampsuni võib poest osta, vaatas ta mind nagu ilmaimet ja ütles, et selliseid ei müüda ju poes :) No ei müüda muidugi... 

Otsisin aga Eveli õpetuse välja (tunnistan ausalt, et ei suutnudki leida ja sain õpetuse otse väljatöötaja käest) ja tellisin lõnga ära. Ikka sellesamuse maavillase ja natuke hammustava Novita 7 veljestä, sest Sebastian tahtis nii, kuna tema meelest see ei hammusta, vaid on hoopis väga soe ja mõnus lõng. Värvi lasin ka kampsunisaajal valida ja ta alguses tahtis punast, sest see on tema lemmikvärv, aga siis hakkas kahtlema, sest vana kampsun on sinine. Selle lõnga kasuks räägib veel asjaolu, et ta ei muutu topiliseks ega kulu ära. Oma esimest sellist kampsunit on Sebastian nüüd kandnud üle kahe aasta väga tihedalt ja see ei ole sugugi viletsas seisus. 


Nii mõnus kampsun ja nii hea kududa! Lõng on suhteliselt jäme ja kampsun saab kiiresti valmis. Tegin seekord pikema krae, saab vajadusel kurguauguni kinni nööpida ja salli eest kasutada. Muidu on Sebastian üks väga tundlik tüüp, aga selle kampsuni pisut maavillasus teda sugugi ei häiri. See on nüüd juba neljas samasugune kampsun, mille ma olen kudunud :) Ühe suuruse jagu on veel varu ehk siis karta on, et ma saan seda oma elus veel kord kududa. 

Kes ei pelga palmikuid, siis see on üks tänuväärne riideese, mida oma lapsele või lastelastele kududa. Meil on see kampsun küll täiesti asendamatu nii jahedatel suveõhtutel kui ka külmadel talvepäevadel. 

Sebastian on rahul :) Väga :) Ja kui tema on rahul, olen mina ka. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar