reede, 13. jaanuar 2017

Mänguasjad Annele

Pärisasjade maailm jäi kaugeks ja sukeldusin uuesti mänguasjade maailma, sest Anne mainis, et ta hea meelega muretseks minult endale mõned kannid ja ega Anne ei peagi rohkem midagi ütlema, sest ma teen suure rõõmu ja tänuga temale erinevaid asju. 

Annele tegin kuus looma. Kõik, mis ma Annele tegin, on Mari-Liis Lille raamatutest "Võluväega mänguasjad" ja "Kaisulooma kirg". Mari-Liisil on väga kergesti jälgitavad õpetused ja tal on ka väga andekas käsi ja meel, mis on tõesti ilusad ja kuidagi armsad asjad välja mõelnud ja teinud. Mina kohandan ainult värve ja mõnikord silmi, kõrvu, käppasid enda jaoks sobivamaks (mulle ei meeldi näiteks üldse tikitud või heegeldatud või vildist tehtud silmad, samas mulle väga meeldib, kui käppadele ja kõrvadele on peenemustriline kangas õmmeldud). Ja mulle ei meeldi eriti, kui mänguasi on ...alasti... Tavaliselt teen ikka püskid/kleidid jalga/selga :)

Kuna ma olen neid loomi juba nii palju teinud, siis ma ei pea õpetusi väga vaatamagi - kõik tuleb iseenesest. See on ka üks põhjus, miks ma selles mänguasjamaailmas nii väga olla tahan - see ei ole mulle raske.


Sellised nad said. Ma loodan, et need "katkised" või muudmoodi abivajavad hinged, kes Anne juures mängimas käivad, leivad palju mängurõõmu minu tehtud loomadest, sest just selleks need loodud ongi. Mulle endale väga meeldivad :) Nad kõik!

Olen päris palju lõnga ära heegeldanud. Olen kahe kuuga heegeldanud 15 mänguasja - see on päris palju. Ja need kõik on läinud heategevuseks või muul moel tänuks ja rõõmuks. Minule on jäänud tegemiserõõm ja andmiserõõm - seda polegi nii vähe. Ma ei tea, milleks mulle seda vaja on, aga on.

Nüüd ma koon vahepeal natuke, sest üks pisike tüdruk on tulemas. Õige varsti... Ja tal on ennem mänguasjasid vaja sooja kampsunit. Vanatädilt :)




1 kommentaar:

  1. See pilt on minu jaoks eriti kõnekas, kus kolmekesi istuvad, nähtuna seljatagant. Loodan, et Anne juures käijatele on nad abiks.

    VastaKustuta